NYITOTT POZÍCIÓINK
Senior HR Specialista
Feladatok:
• Fehér és kék-galléros toborzás-kiválasztás
• Kiléptetési folyamatok menedzselése
• Folyamatos kapcsolattartás a dolgozókkal, tanácsadás, tájékoztatás és támogatás;
• Kapcsolattartás a partnercégekkel (pl. munkaerő kölcsönző cégek)
• HR és szervezetfejlesztés projektekben való részvétel, projektek vezetése
• HR trendek alakulásának, a munkaerőpiaci és munkajogi változások figyelemmel kísérése és beépítése a mindennapi munkavégzésbe
• Riportok és kimutatások készítése a vezetőség számára;
Elvárások:
• Legalább 3-5 év HR területen szerzett szakmai tapasztalat,
• Tárgyalóképes angol vagy német nyelvtudás
• Minimum 2 év kék-galléros munkavállalók toborzásában szerzett tapasztalat
• To-do attitűd
• Rendszerszintű, komplex gondolkodásmód
• Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és együttműködési képesség
Miért vagyunk mi a legjobb választás?
• Komoly szakmai tapasztalatot szerezhetsz innovatív, folyamatosan fejlődő nemzetközi vállalatunknál;
• Tőlünk maximális támogatást kapsz a szakmai fejlődéshez (pl. nyelvi és szakmai képzések);
• Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet;
• Egy szuper jó fej, kreatív és támogató HR csapat vár rád!
Adminisztrátor
Főbb feladatok, munkák:
• kimenő és bejövő áruk raktárkezelő rendszerben történő rögzítése, könyvelése
• a működés során felmerülő anyagáramlási koordinációs feladatok ellátása, információadás szükség szerint az operatív részlegek felé
• az operatív kiszolgálás során felmerülő logisztikai problémák megoldása, kommunikáció az érintett részlegekkel
• a normál folyamatoktól eltérő esetek kezelése, szakszerű megoldása (pl. szállítási eltérések, zárolások, stb. bonyolítása)
• áruleltár, készletellenőrzés lebonyolítása, dokumentációja
• kimenő áru készcsomagolása, átcsomagolása
Az álláshoz tartozó elvárások:
• Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete
• 2 műszak vállalása a későbbiekben
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
• hasonló területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
• Versenyképes alapbért, cafeteriát, bónuszt adunk
• Támogatjuk a munkábajárasodat (tömegközlekedés esetén 100%, gépjármű esetén 15.- Ft/km-Kecskeméten belül is)
• Ingyenes és korlátlan sportolási lehetőséget kínálunk
• Mindig meghallgatunk Téged és értékeljük a javaslataidat
• Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet
• Nálunk folyamatosan tudsz fejlődni, tanulni
Karbantartó mérnök
Főbb feladatok, munkák:
• Karbantartási rendszer bevezetése, és üzemeltetése
• Mechanikai és elektromos karbantartások végzése
• Pneumatikus karbantartások végzése
• Megelőző karbantartás tervezése és ütemezése – negyedévente, félévente, évente
• Pótalkatrészek tervezése és ellenőrzése
• Karbantartók munkájának szakmai támogatása
• Meghibásodás esetén javítás elvégzése saját szakképzett vagy megbízott szakemberekkel
• Elektromos nyomatékcsavarozók kalibrálás
• Beszállítók való kapcsolattartás
• Költségmegtakarítási intézkedések bevezetése
• Folyamatos fejlesztést célzó javaslatok kidolgozása
Az álláshoz tartozó elvárások:
• Gépész- vagy villamosmérnök végzettség
• Legalább 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat
• Aktív középfokú angol és/vagy német nyelvismeret
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
• PLC és HMI programozásban szerzett tapasztalat
• ABB és/vagy KUKA robot üzemeltetésében szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
• Komoly szakmai tapasztalatot szerezhetsz innovatív, folyamatosan fejlődő nemzetközi vállalatunknál;
• Tőlünk maximális támogatást kapsz a szakmai fejlődéshez (pl. nyelvi és szakmai képzések);
• Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet;
• HOSSZÚ TÁVRA TERVEZÜNK VELED!
Raktári adminisztrátor / kimenő áru adminisztrátor
Főbb feladatok, munkák:
- kimenő áruk raktárkezelő rendszerben történő rögzítése, könyvelése
- a működés során felmerülő anyagáramlási koordinációs feladatok ellátása, információadás szükség szerint az operatív részlegek felé
- az operatív kiszolgálás során felmerülő logisztikai problémák megoldása, kommunikáció az érintett részlegekkel a logisztikai szolgáltatás lebonyolításához használt informatikai rendszerek kiemelt felhasználói szintű ismerete
- a normál folyamatoktól eltérő esetek kezelése, szakszerű megoldása (pl. szállítási eltérések, zárolások, stb. bonyolítása)
- áruleltár, készletellenőrzés lebonyolítása, dokumentációja
- kimenő áru készcsomagolása, átcsomagolása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- 3 műszak vállalása
- Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- hasonló területen szerzett tapasztalat
- SAP rendszer ismerete
Amit kínálunk:
- Versenyképes alapbért, cafeteriát, bónuszt adunk
- Támogatjuk a munkábajárasodat (tömegközlekedés esetén 100%, gépjármű esetén 15.- Ft/km-Kecskeméten belül is)
- Ingyenes és korlátlan sportolási lehetőséget kínálunk
- Mindig meghallgatunk Téged és értékeljük a javaslataidat
- Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet
- Nálunk folyamatosan tudsz fejlődni, tanulni
Minőségellenőr
Főbb feladatok, munkák:
- Vevői csoportoktól érkező minőségügyi nem megfelelőségek kezelése/dokumentálása;
- Termelés területén (belső) minőségügyi eltérések esetén azonnali beavatkozás, reklamáció feldolgozása;
- Gyártásközi minőségügyi dokumentációk ellenőrzése és hatékonyságuk visszamérése;
- Gyártás indító szakító tesztek felügyelete dokumentálása;
- Hibás termékek fizikális és rendszer szintű zárolása (SAP);
- Napi auditok elvégzése (5S/LPA);
- Időszakos minőségügyi tréningekben való aktív részvétel.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Min. 2 éves tapasztalat autóipari operatív minőségügyi területen;
- MS Office ismerete;
- Határozott fellépés, jó kommunikáció;
- 3 műszak vállalása.
- Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- SAP alapszintű ismerete
- angol/német alap nyelvtudás
- festőüzemi vagy felületkezelési területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- Komoly szakmai tapasztalatot szerezhetsz innovatív, folyamatosan fejlődő nemzetközi vállalatunknál;
- Versenyképes alapbért, cafeteriát és további bónuszokat adunk;
- Ingyenes és korlátlan sportolási lehetőséget kínálunk;
- Tőlünk maximális támogatást kapsz a szakmai fejlődéshez (pl. nyelvi és szakmai képzések)
- Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet
- Hosszú távra tervezünk Veled!
Bérszámfejtő
Miért vagyunk mi a legjobb választás?
• Komoly szakmai tapasztalatot szerezhetsz innovatív, folyamatosan fejlődő nemzetközi vállalatunknál;
• Ingyenes és korlátlan sportolási lehetőséget biztosítunk;
• Tőlünk maximális támogatást kapsz a szakmai fejlődéshez (pl. nyelvi és szakmai képzések);
• Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet;
• Egy szuper jó fej, kreatív és támogató csapat vár rád!
• HOSSZÚ TÁVRA TERVEZÜNK VELED!
Milyen feladatok várnak rád Nálunk?
• Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével, TB ügyekkel kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
• Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
• Adatszolgáltatás teljesítése
• Letiltások kezelése
• Állományban lévő munkavállalók havi rendszeres és eseti bérszámfejtése, utalások előkészítése
• Folyamatos kapcsolattartás a munkavállalóinkkal
• Szoros együttműködés a HR terület munkatársaival és a műszakvezetőkkel/ csoportvezetőkkel.
Téged keresünk, ha:
• rendelkezel legalább 1-3 év bérszámfejtési területen szerzett tapasztalattal,
• ismered a munkajogi alapokat,
• van tapasztalatod a NexonBér program és lekérdező modulok használatában
• a MsOfficet magabiztosan használod
Jelentkezz!
RÓLUNK MONDTÁK:
Telephelyünk
Daimler u. 2.
Kecskemét
6000