üdv a duvenbeck KECSKEMÉTNÉL!

Jelentkezz állásainkra!
JelentkezzNyitott pozícióink

NYITOTT POZÍCIÓINK

Senior HR Specialista

Feladatok:

• Fehér és kék-galléros toborzás-kiválasztás
• Kiléptetési folyamatok menedzselése
• Folyamatos kapcsolattartás a dolgozókkal, tanácsadás, tájékoztatás és támogatás;
• Kapcsolattartás a partnercégekkel (pl. munkaerő kölcsönző cégek)
• HR és szervezetfejlesztés projektekben való részvétel, projektek vezetése
• HR trendek alakulásának, a munkaerőpiaci és munkajogi változások figyelemmel kísérése és beépítése a mindennapi munkavégzésbe
• Riportok és kimutatások készítése a vezetőség számára;

Elvárások:

• Legalább 3-5 év HR területen szerzett szakmai tapasztalat,
• Tárgyalóképes angol vagy német nyelvtudás
• Minimum 2 év kék-galléros munkavállalók toborzásában szerzett tapasztalat
• To-do attitűd
• Rendszerszintű, komplex gondolkodásmód
• Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és együttműködési képesség

Miért vagyunk mi a legjobb választás?

• Komoly szakmai tapasztalatot szerezhetsz innovatív, folyamatosan fejlődő nemzetközi vállalatunknál;
• Tőlünk maximális támogatást kapsz a szakmai fejlődéshez (pl. nyelvi és szakmai képzések);
• Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet;
• Egy szuper jó fej, kreatív és támogató HR csapat vár rád!

JELENTKEZEM

Adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

• kimenő és bejövő áruk raktárkezelő rendszerben történő rögzítése, könyvelése
• a működés során felmerülő anyagáramlási koordinációs feladatok ellátása, információadás szükség szerint az operatív részlegek felé
• az operatív kiszolgálás során felmerülő logisztikai problémák megoldása, kommunikáció az érintett részlegekkel
• a normál folyamatoktól eltérő esetek kezelése, szakszerű megoldása (pl. szállítási eltérések, zárolások, stb. bonyolítása)
• áruleltár, készletellenőrzés lebonyolítása, dokumentációja
• kimenő áru készcsomagolása, átcsomagolása

Az álláshoz tartozó elvárások:

• Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete
• 2 műszak vállalása a  későbbiekben

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
• hasonló területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

• Versenyképes alapbért, cafeteriát, bónuszt adunk
• Támogatjuk a munkábajárasodat (tömegközlekedés esetén 100%, gépjármű esetén 15.- Ft/km-Kecskeméten belül is)
• Ingyenes és korlátlan sportolási lehetőséget kínálunk
• Mindig meghallgatunk Téged és értékeljük a javaslataidat
• Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet
• Nálunk folyamatosan tudsz fejlődni, tanulni

Karbantartó mérnök

Főbb feladatok, munkák:

• Karbantartási rendszer bevezetése, és üzemeltetése
• Mechanikai és elektromos karbantartások végzése
• Pneumatikus karbantartások végzése
• Megelőző karbantartás tervezése és ütemezése – negyedévente, félévente, évente
• Pótalkatrészek tervezése és ellenőrzése
• Karbantartók munkájának szakmai támogatása
• Meghibásodás esetén javítás elvégzése saját szakképzett vagy megbízott szakemberekkel
• Elektromos nyomatékcsavarozók kalibrálás
• Beszállítók való kapcsolattartás
• Költségmegtakarítási intézkedések bevezetése
• Folyamatos fejlesztést célzó javaslatok kidolgozása
Az álláshoz tartozó elvárások:
• Gépész- vagy villamosmérnök végzettség
• Legalább 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat
• Aktív középfokú angol és/vagy német nyelvismeret

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

• PLC és HMI programozásban szerzett tapasztalat
• ABB és/vagy KUKA robot üzemeltetésében szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

• Komoly szakmai tapasztalatot szerezhetsz innovatív, folyamatosan fejlődő nemzetközi vállalatunknál;
• Tőlünk maximális támogatást kapsz a szakmai fejlődéshez (pl. nyelvi és szakmai képzések);
• Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet;
• HOSSZÚ TÁVRA TERVEZÜNK VELED!

JELENTKEZEM

Raktári adminisztrátor / kimenő áru adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

  • kimenő áruk raktárkezelő rendszerben történő rögzítése, könyvelése
  • a működés során felmerülő anyagáramlási koordinációs feladatok ellátása, információadás szükség szerint az operatív részlegek felé
  • az operatív kiszolgálás során felmerülő logisztikai problémák megoldása, kommunikáció az érintett részlegekkel a logisztikai szolgáltatás lebonyolításához használt informatikai rendszerek kiemelt felhasználói szintű ismerete
  • a normál folyamatoktól eltérő esetek kezelése, szakszerű megoldása (pl. szállítási eltérések, zárolások, stb. bonyolítása)
  • áruleltár, készletellenőrzés lebonyolítása, dokumentációja
  • kimenő áru készcsomagolása, átcsomagolása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • 3 műszak vállalása
  • Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • SAP rendszer ismerete

Amit kínálunk:

  • Versenyképes alapbért, cafeteriát, bónuszt adunk
  • Támogatjuk a munkábajárasodat (tömegközlekedés esetén 100%, gépjármű esetén 15.- Ft/km-Kecskeméten belül is)
  • Ingyenes és korlátlan sportolási lehetőséget kínálunk
  • Mindig meghallgatunk Téged és értékeljük a javaslataidat
  • Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet
  • Nálunk folyamatosan tudsz fejlődni, tanulni

Minőségellenőr

Főbb feladatok, munkák:

  • Vevői csoportoktól érkező minőségügyi nem megfelelőségek kezelése/dokumentálása;
  • Termelés területén (belső) minőségügyi eltérések esetén azonnali beavatkozás, reklamáció feldolgozása;
  • Gyártásközi minőségügyi dokumentációk ellenőrzése és hatékonyságuk visszamérése;
  • Gyártás indító szakító tesztek felügyelete dokumentálása;
  • Hibás termékek fizikális és rendszer szintű zárolása (SAP);
  • Napi auditok elvégzése (5S/LPA);
  • Időszakos minőségügyi tréningekben való aktív részvétel.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Min. 2 éves tapasztalat autóipari operatív minőségügyi területen;
  • MS Office ismerete;
  • Határozott fellépés, jó kommunikáció;
  • 3 műszak vállalása.
  • Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • SAP alapszintű ismerete
  • angol/német alap nyelvtudás
  • festőüzemi vagy felületkezelési területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Komoly szakmai tapasztalatot szerezhetsz innovatív, folyamatosan fejlődő nemzetközi vállalatunknál;
  • Versenyképes alapbért, cafeteriát és további bónuszokat adunk;
  • Ingyenes és korlátlan sportolási lehetőséget kínálunk;
  • Tőlünk maximális támogatást kapsz a szakmai fejlődéshez (pl. nyelvi és szakmai képzések)
  • Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet
  • Hosszú távra tervezünk Veled!

Bérszámfejtő

Miért vagyunk mi a legjobb választás?

• Komoly szakmai tapasztalatot szerezhetsz innovatív, folyamatosan fejlődő nemzetközi vállalatunknál;
• Ingyenes és korlátlan sportolási lehetőséget biztosítunk;
• Tőlünk maximális támogatást kapsz a szakmai fejlődéshez (pl. nyelvi és szakmai képzések);
• Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet;
• Egy szuper jó fej, kreatív és támogató csapat vár rád!
• HOSSZÚ TÁVRA TERVEZÜNK VELED!

Milyen feladatok várnak rád Nálunk?

• Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével, TB ügyekkel kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
• Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
• Adatszolgáltatás teljesítése
• Letiltások kezelése
• Állományban lévő munkavállalók havi rendszeres és eseti bérszámfejtése, utalások előkészítése
• Folyamatos kapcsolattartás a munkavállalóinkkal
• Szoros együttműködés a HR terület munkatársaival és a műszakvezetőkkel/ csoportvezetőkkel.

Téged keresünk, ha:

• rendelkezel legalább 1-3 év bérszámfejtési területen szerzett tapasztalattal,
• ismered a munkajogi alapokat,
• van tapasztalatod a NexonBér program és lekérdező modulok használatában
• a MsOfficet magabiztosan használod

Jelentkezz!


RÓLUNK MONDTÁK:

„Nagyon jó a hangulat, családias a környezet, jó a csapat. Élvezem a munkámat.”

J. Tamás

„A Duvenbecknél, ha valaki jól dolgozik és akar, akkor tud fejlődni, előre lépni.”

M. Szabolcs

„A csapat összetartó, és e mellett a felettesemtől minden támogatást megkapok ahhoz, hogy a feladataimat a tőlem telhető legjobb módon el tudjam végezni.”

L. Attila

„Kiszámíthatóság, fejlődés, hosszú távú munkalehetőség, megbecsülés-ez a Duvenbeck.”

Z. György

„Munkavégzés szempontjából vannak egyszerű, könnyebb és közepes munkaállomások, amik akaraterővel és idővel mind kivitelezhetőek.”

S.Bálint

„A cégnél lévő jó hangulat miatt mindig nagyon várom, hogy menjek dolgozni.”

V.Dia

„Korrekt vezetőség, tiszta munkakörnyezet, jól tervezhető szabadidő.”

H.Mátyás

„Olyan jó az összhang a kollégákkal, hogy még a nehezebb időszakokban is mosolyogva lépünk be a kapun.”

F.Zoli

Telephelyünk

Daimler u. 2.
Kecskemét
6000

Kapcsolat

Adatvédelmi tájékoztató